tirsdag den 22. marts 2011

2203.


jep. sådan føler jeg mig lidt idag. som en glad smiley på en fingerspids. pegefingeren på venstre hånd, højst sandsynligt! grunden til dette pludselige glædesudbrud af umenneskelig størrelse er, at jeg igår fik af vide, at alle vores timer idag var aflyst. HOW NICE! så, jeg har brugt dagen idag på at sove længe, været en smut forbi træningscenteret, samt været en tur nede i byen og bytte en jakke jeg havde købt. (virkelig, jeg lignede en person der var på vej på safari. hvad ville folk dog ikke tænke?). det sidste af eftermiddagen har jeg så brugt i det utrolig dejlige vejr med mine dejlige solbriller, en god bog, og min guitarspillende lillebror, der også, af en eller anden grund, var hjemme idag. hvordan kan man dog være sur og trist på sådan en dag som idag??
jeg håber, at alle i andre også føler jer som en glad smiley på en fingerspids. man kan jo ikke andet på denne fantastiske tirsdag!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: