fredag den 4. februar 2011

personlig politik på bloggen.

jeg elsker virkelig, når folk de stiller mig spørgsmål på formspring, det skal i huske på! jeg elsker når jeg åbner min indbakke og ser, at en eller anden har stillet mig et spørgsmål.. "tænk, at nogen virkelig vil vide noget om mig?" fantastisk!
jeg håber bare, at i forstår, at jeg engang imellem vælger ikke at svare på bestemte spørgsmål. jeg har en personlig politik omkring bloggen her, der siger, at jeg vil dele det meste af mit liv med jer. i, mine læsere er rigtig vigtige for mig, og jeg elsker jer alle, men der er dele af mit liv, som jeg vælger ikke at kommentere herinde, eller på formspring. dette kan være personlige spørgsmål, som jeg ikke ønsker at dele med andre. jeg har altid i baghovedet, at dette er internettet, og at jeg skal stå inde for alt hvad jeg skriver. der findes derfor nogle personlige spørgsmål som jeg ikke ønsker at svare på, da det enten er for personligt, eller kan såre andre. jeg har nemlig også en aftale med mig selv om, at jeg ikke skriver noget negativt om andre på bloggen. her tænker jeg ikke på f.eks. fodboldlandsholdet (jeg har før skrevet en mindre positiv blog om deres bedrifter ved VM i sydafrika), men derimod mennesker, om jeg omgås i min hverdag, eller som tidligere har været en del af mit liv. det er et valg jeg har taget, da jeg personligt ikke selv ønsker at blive svinet til på en blog et eller andet sted, og behandler andre, som jeg selv vil behandles. hvis jeg har brug for at komme ud med at vredesudbrud (det kan ske!) så vil jeg ikke nævne navne eller præcise hentydninger.
jeg har før skrevet blogge om specielle personer i mit liv, men jeg mener ikke, at nogle af disse blogge har været negative, og sådan vil jeg gerne fortsætte med at have det. dette er også en grund til, at jeg engang imellem vælger at ignorere spørgsmål på formspring. fordi jeg mener at spørgsmålet kunne såre.

jeg håber selvfølgelig at i fortsat vil stille mig en masse dejlige spørgsmål, og hvis i har spørgsmål som er personlige, men som i alligevel gerne vil have et svar på, så er i altid velkommen til at sende mig en mail! jeg skal nok sende jer et svar tilbage, eller en begrundelse vedr. hvorfor jeg ikke ønsker at svare på spørgsmålet! i kan finde min mail på siden "NANNA FINCH"! (:



love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: