onsdag den 9. februar 2011

operation i uge 14!

for et stykke tid siden var jeg i Horsens, til undersøgelse på sygehuset. jeg er altid ret nervøs når jeg skal derop, og det var jeg også der, for jeg vidste, at jeg måske ville få en operationsdato. noget af det jeg er allermest nervøs for er, at jeg kommer ind og får af vide, at de har besluttet ikke at operere. heldigvis fik jeg lige det modsatte af vide, nemlig at de gerne vil operere, og at jeg får en tid i uge 14. dejligt, rigtig rigtig dejligt! nu er der ikke andet at gøre end at vente på at det bliver uge 14, og så ellers forberede mig på det. gud, hvor jeg glæder mig, og gud, hvor er jeg nervøs, selvom jeg har været igennem det hele 1 gang..

love.

3 kommentarer:

  1. hvorfor skal du opereres igen? (:
    yallehballeh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor må det være svært for dig, jeg ønsker dig så meget held og lykke! (:

    SvarSlet
  3. tusind tak! (:
    - jeg er skal opereres i begge ben, men jeg har indtil videre kun fået lavet det venstre. nu er turen så kommet til det højre (:

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: