torsdag den 3. februar 2011

"det er dybt alvorligt det her!".. eller noget?

jeg læste en blog her forleden, hvor blog-ejeren skrev, at hun gerne ville have kommentarer til, hvordan hun kunne gøre sin  blog bedre. hun skrev, noget i retning af: "jeg vil ikke længere bruge min blog for sjov".. det fik mig til at tænke. er min blog bare for sjov? hvor stor en del af mig, er min blog egentlig, når det kommer til stykket? jeg ved jo, fra de perioder hvor jeg har taget en pause fra bloggen, at jeg har savnet det helt vildt. men jeg har godt nok aldrig tænkt over, om alt det her, det bare er for sjovt? vel, som en slags fritidsaktivitet? min hjerne arbejder.. jeg har altid taget det at blogge seriøst, og jeg har virkelig stor respekt for folk, der blogger. og jeg hader også selv, hvis nogen gør grin med bloggere, eller min blog. det er fair at folk har sin mening omkring min blog, eller blogging generelt, og jeg beder ikke nogen om at acceptere, blot respektere. jeg lægger virkelig meget arbejde i min blog, for at få den til at være akkurat til som jeg vil have den. nu lyder det måske som om at jeg mener, at det at blogge er dybt alvorligt.. men hvis det ikke var sjovt, så gjorde jeg det vel heller ikke? jeg kunne ALDRIG finde på at bruge så meget tid på noget, som jeg ikke synes var sjovt. i hvert fald ikke af egen fri vilje. det ville jo bare være dumt.
alligevel kan jeg måske godt følge hende.. i starten, der bloggede jeg måske også mere "for sjov", og der var længere mellem indlæggene, hvor nu, der går jeg meget mere op i det. men det er stadig sjovt. hm. det er altså en svær én, denne her..
jeg tror at konklusionen må være, at jeg tager min blog og det at blogge alvorligt. jeg går meget op i det, og vil gerne gøre meget ud af det. alligevel, så har jeg det sjovt samtidig. min blog vil vel altid "kun" være for sjov, for der er ingen der tvinger mig til det her, og jeg har kun tænkt mig at gøre det, så længe jeg stadig synes, at det er sjovt. det er vel det vigtigste? nogen indlæg dem skriver jeg kun, fordi jeg selv synes det er sjovt, mens andre, dem skriver jeg, fordi jeg har noget jeg synes i skal vide. noget jeg vil dele med jer. og det er skam ikke for bare sjov. det er fordi jeg synes rigtig godt om jer. det er dybt alvorligt!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: