lørdag den 26. februar 2011

den 4. april 2011!

jeg tror, at Horsens Sygehus lider af hukommelsestab. i hvert fald, så synes jeg efterhånden, at jeg har oplevet en del gange, at jeg har måtte ringe derop og rykke for nogle tider som de har lovet at sende mig. eller også har jeg ringet derop for at bede min læge om at ringe tilbage til mig, men det sker oftest ikke før tredje henvendelse.. hmpf, altså!
så, denne gang, der måtte jeg sørme ringe derop igen. jeg sad og snakkede med min mor om operation, som jeg jo har fået af vide, skulle ligge i uge 14. jeg kom i tanke om, at jeg egentlig aldrig havde fået tilsendt den tid, som de ellers havde lovet mig. normalt så aftaler man operationsdatoen og tiden mens man er deroppe, men den dag jeg var deroppe, der var de ved at lave nye vagtplaner, så de mulige tider var slet ikke blevet lagt ind i deres system endnu. derfor lovede de at sende mig en tid. hvilket de altså havde glemt.. men, efter en opringning til en kontordame, der åbenbart aldrig havde hørt noget om at jeg skulle have tilsendt en operationsdato (det med hukommelsestabet igen!!!), så fik jeg altså en dato. den 4. april, kl.7.30.. tidligt, men det går nok, også selvom jeg kommer til at være oppe hele natten for at spise og drikke og tage smertestillende på bestemte tidspunkter, som man nu skal gøre, når man skal møde fastende..

jeg glæder mig til at få "mit gamle liv" tilbage!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: