lørdag den 19. februar 2011

Armageddon.. JATAK!

okay, venner? altså, i kender kanal 5, ikke? hvis i lige nu sidder og tænker; "hey, jeg har et [censur] kedeligt liv, som jeg gerne vil gøre mere spændende" eller, hvis i ligger og er syge ligesom min lillebror, eller hvis i tænker; "jeg må hellere lige tjekke kanal 5, der sker sikkert noget vildt, når hun nu vælger at skrive om lige præcis den kanal", så synes jeg altså at i skal skrue over på kanal 5! lige nu! for der sender de nemlig Armageddon, som er en virkelig awesome film! hvis i nu også kan se HD så se den da lige i HD. det gør den bare endnu bedre! den er virkelig værd at bruge sin aften på, det kan jeg altså godt sige jer. så skru om nu. i kan stadig nå det, der er kun gået lidt over et kvarter siden den startede..


jeg kan fortælle jer, at der også er Dirty Dancing på kanal 4, hvis i ikke er så meget til science fiction-dramaer? men altså, hallo? det er Armageddon?!

1 kommentar:

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: