mandag den 28. februar 2011

2802

ok, guess who havde første arbejdsdag på sit nye arbejde idag? ja, mig.. og, det gik faktisk rigtig godt? jeg har i hvert fald brugt 4 timer af mit liv på at hente en bunke på lageret. finde modellen i butikken. tjekke om der manglede en størrelse. hænge den manglende størrelse på plads. lægge bunken tilbage på lageret. hente en ny bunke, osv osv. men, det er faktisk slet ikke så kedeligt som det lyder? jeg synes i hvert fald, at tiden gik utrolig hurtigt! en anden der til gengæld ikke går særlig hurtigt lige nu, det er mig. jeg går faktisk slet ikke. for mit ben har besluttet sig for at hæve op, gøre ondt og bare opfører sig rigtig dumt. jeg troede ellers at det var slut med det, og vi var blevet enige om, at jeg godt kunne arbejde nu? hm.

love.

2 kommentarer:

  1. hvor har du fået job henne? :)og tillykke!

    SvarSlet
  2. tak!
    jeg har fået job i en tøjbutik, i den by jeg bor i. (:

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: