fredag den 11. februar 2011

1102.

uha, resten af min dag idag bliver proppet! først lige ud og hente min mor her om 10 minutters tid, så hjem og tage et bad, så en hurtig morfar, før turen går ned til en veninde, hvor vi skal spise og hygge os i aften. det bliver sikkert meget hyggeligt, og alt det der, men for at være helt ærlig.. så føler jeg faktisk mere for en hjemmeaften med min dyne, is og min computer.. måske er det den kommende forkølelse der gør det? jeg ved det ikke. heldigvis har jeg haft en nem dag, og jeg kom sørme op i ordentlig tid idag. at jeg så alligevel var ved ikke at nå bussen, det er noget helt andet! tag dig sammen, Nanna!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: