mandag den 31. januar 2011

VM 2011, dagen derpå!

Danmark vandt sølv igår, hvis i ikke lige har fået fat i det. det har i nok. det er svært at undgå. well, jeg kinda promised jer et indlæg om kampen, og så skal jeg nok forsøge ikke at snakke om håndbold i lang tid. (denne gang så lover jeg det!)

jeg har været lidt rundt omkring herinde i blogland og læse lidt om, hvad folk synes om kampen. jeg har snakket med flere om det idag ude på skolen, og jeg har også hørt en lille fugl synge om hvad der stod på spisesedlerne idag. så vidt jeg ved, så var de meget positive. hvilket jeg egentlig synes er stort set generelt over hele linien. postivitet. hm. jeg er også selv positiv omkring resultatet igår, og modsat mange andre, så mener jeg, at det helt sikkert var det rigtige hold der vandt. jeg tror ikke at Danmark kunne have gjort mere for at vinde, for de kæmpede virkelig, og selvfølgelig gjorde det det hele sværere, at Søndergaard måtte udgå, og at Nøddesbo havde brækket næsen. jeg tror dog ikke at nogen af de spillere kunne have vendt kampen til Danmarks fordel. netop fordi kampen var så lige, og begge hold spillede deres bedste, så mener jeg at Frankrig var de rigtige vindere. Danmark havde chancerne, men forstod ikke at udnytte dem ligesom Frankrig gjorde. her ligger forskellen, mener jeg.
jeg er super stolt over vores sølv, og jeg er sikker på, at vi tæsker dem næste år, både til EM og til OL, men lige pt, så er Frankrig altså stadig de bedste. deres hold er fantastisk og med spillere om Gille, Karabatic, Abalo og Omeyer er det klart, at det hold leverer nogle super resultater.
det hold vi har lige for øjeblikket, er virkelig stærkt, især når man tænker på at mænd som Thomas Mogensen og Kasper Irming slet ikke kom i spil i denne slutrunde.
tillykke til Frankrig, men også tillykke til Danmark!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: