søndag den 30. januar 2011

sølv..

jeg er en stolt dansker. inderst inde. men ligenu er jeg vidst mest bare skuffet. jeg havde glædet mig til at tage turen hele vejen over til rådhuspladsen i aften, hvis de vandt. det var virkelig blevet en fest..
imorgen skal jeg nok skrive lidt mere om det hele, mine indtryk af kampen, osv. men ligenu ville det indlæg vidst ikke blive særlig klart. inderst inde er jeg stolt, udenpå er jeg skuffet og ked af det. det skal nok fortage sig. imorgen er sørgedag, men tirsdag, der trækker jeg i min Danmarks-trøje og fejre sølvet.. men først på tirsdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: