mandag den 3. januar 2011

jeg hader brok.

kender i de der blog-indlæg, hvor bloggeren ikke gør andet end at brokke sig over alt muligt.. jeg hader altså bare sådanne indlæg helt op i himlen. de er ofte bare fyldt med alt muligt bullshit fra folk, der i virkeligheden har totalt ondt i røven over, at deres eget liv er så pisse deprimerende..
nå, nu vil jeg så skrive et indlæg hvor jeg ikke gør andet, end at brokke mig over alt muligt..

- HVIS DU IKKE ØNSKER AT LÆSE BROK, SÅ SKAL DU BLOT SPRINGE DET NÆSTE STYKKE OVER..

jeg havde første dag efter ferien idag, og jeg har allerede brug for en ny ferie, lige nu. jeg hader at skulle stå tidligt op, og jeg blev endda kørt i skole dag, af Nanas far. (hun var selvfølgelig også med!). vi var SÅ tæt på at komme forsent, fordi skolen åbenbart ikke kan finde ud af at skrive på vores skema, at vi skal møde kl.8.15, men i stedet skriver 9.00, selvom de har sendt en besked ud på elevintra, hvor der står, at vi skal møde 8.15. så ved man jo ikke om man skal møde kl.8.15 eller 9.00.. selvfølgelig kunne man jo bare vente med at møde til kl.9.00, mne man gider jo heller ikke have fravær..
så bruger vi de eneste fucking 2 kreative timer vi har om ugen, på at danse og lege lege, som man leger i børnehaven. som om vi gider? nej, sku da! resten af vores kreativ-timer, dem har de lavet om til gymnasieforbredende undervisning. ikke misforstå mig, jeg synes da det er en god idé, men sku da ikke i stedet for!? jeg meldte mig fucking ind ude på den skole, fordi jeg vidste, at vi ville havde 6 kreativ-timer om ugen, hvor vi ikke havde normal undervisning. de andre linier har stadig deres timer, men ikke vores? det er da bare ikke ok. gymnasie-timerne føles bare ligesom alle andre normale timer. fedt. det har jeg da også rigtig meget lyst til, så! derudover får vi lektier for i de timer. stop da jer selv, lærere..
ang. lektier, så har vi forresten lige fået af vide igår, at vi skulle skrive en fysikrapport. til imorgen. det er altså bare ikke ok. vi plejer altid at skulle aflevere torsdag, og de kan fandme ikke fortælle os det 2 dage før. jeg laver den ikke. ikke til imorgen. det er ikke iorden.

- NU MÅ DU GERNE LÆSE MED IGEN, HVIS DU ER EN AF DEM, DER IKKE VILLE LÆSE BROK.

idag så jeg 10G igen. det var rigtig rart. og i aften regner jeg med, at jeg skal ud og træne. det bliver rart.

- Nanna.

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt! Kan de så ikke bare give os fri? Sidste år, var der vildt mange, der var syge pga. den influenza og vi havde hele tiden fritimer, men alligevel fik vi ikke lov til at tage hjem. Det er bare så latterligt!
    Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at lave fysikrapporten, det er vildt unfair!

    SvarSlet
  2. Åh crap! Jeg ville også have krea-timer i stedet for gym-forberedende timer. Især når I mister krea-timerne, og de andre linjer ikke gør. Jeg går ud fra at de også skal have gym-forberedelse, men det er ikke en fair måde at gøre det på.

    Jeg har ikke noget imod brok.

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: