lørdag den 22. januar 2011

farvel influenza.!!

ENDELIG!
endelig er jeg sluppet for den forfærdelige influenza. jeg har virkelig bare været syg den sidste uges tid, det er helt vildt. jeg er ellers ikke en person, der plejer at have feber, men denne gang var jeg helt oppe og ramme 40,5. rigtig rigtig ubehageligt, siger jeg jer! min mor snakkede lidt om, at jeg nok har haft svineinfluenzaén, men jeg ved ikke rigtig om jeg tror hende. jeg havde den også sidste år, så det er vel ikke min tur igen.. vel..? nu er jeg heldigvis ved at være ovenpå igen, og efter sådan en uge, så føler man virkelig, at ens liv er gået i stå. jeg har slet  ikke sovet på mit eget værelse, men derimod på en mandras på det ene af min lillebrors (jeg har et stort, han har 2 små), så han kunne ligge inde ved mig nogle af nætterne. derfor ligner mit værelse noget der er løgn, da alt bare er kastet derind, og så forladt. samtidig har jeg tonsvis af emails, lektier og alle mulige andre gøremål, som jeg jo skal indhændte. pyha, det er faktisk ikke helt sjovt, sådan at blive rask.
selvom jeg har været syg, så kom jeg dog alligevel til sverige og fik set håndbold. en kæmpe oplevelse, som jeg vile forfælle mere om senere, da jeg ikke har fået lagt billederne over på computeren, og sorteret dem endnu. (sygdommen, i ved)..
jeg har heller ikke rigtig fået gjort noget ud af mine øvelser, så jeg må hellere komme igang nu. det lovede jeg min fysioterapeut!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: