søndag den 2. januar 2011

2011, samt nytårsfortsæt. yay!

jeg håber, at i alle sammen kom godt ind i det nye år. det gjorde jeg i hvert fald. jeg havde en rigtig rigtig god (og fuld!) aften, først med min familie og nogen af vores venner, og senere med mine "egne" venner. jeg havde en super god aften, og glæder mig utrolig meget til at se hvad det nye år bringer til mig. nogle af tingene er allerede på plads, så i kan da lige få en liste:
  • Kroatien-Australien / Danmark-Serbien i Malmö her i slutningen af januar.
  • operation i (højst sandsynligt) februar.
  • farvel til 10G.
  • begynde på Fredericia Gymnasium efter sommerferien.
  • begynde at spille håndbold igen. (!!!hvis operationerne virker!!!)
  • blive den heldige ejer af en iphone 4 (eller måske en 5'er?? jeg har jo hørt rygterne..)
  • forhåbentligt holde et brag af en nytårsfest ved indgangen til 2012.
derudover har jeg plan om, at begynde på at nyt arbejde i nærmeste tid. jeg skal nok lige holde jer opdateret, da jeg har flere ting i søgelyset! (;

men, jeg kommer jo heller ikke udenom nytårsfortsætterne. jeg er nemlig en af dem, der altid har nytårsfortsætter. og i år er ingen undtagelse! her får i dem:
  • komme igang med at træne igen. (jeg har ikke rigtig fået gjort så meget ud af det her i december, men jeg vil gerne ind i en god rytme igen, inden næste operation)
  • blive bedre til at bruge mit vippebræt (hver dag, Nanna!!!)
  • leve mere vegetarisk. (nej, jeg har ikke tænkt mig at blive vegetar, i hvert fald ikke som det ser ud nu, men jeg kunne godt til mig, at spise mindre kød)
  • holde mere orden på mit værelse.
  • blive bedre til at komme ordentlig tid i seng.
  • blive bedre til at sætte pris på mine venner!
nu skal i forresten lige huske venner, at Århus fra nu af staves; Aarhus.. jeg kan ikke lide det. jeg kan overhovedet ikke lide det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: