torsdag den 23. december 2010

lille-juleaften.

uh, så er der under et kvarter til juleaften. det er lidt mystisk..
jeg har egentlig ikke lavet så meget idag, det føler jeg i hvert fald ikke. da jeg endelig kom op, fik mig og min lillebror pyntet juletræ, og jeg fik lavet det sidste af vores konfekt, og ellers bare hjulpet min far. vi får gæster i julen, ligesom vi plejer, så hele huset skulle gøres rent. samtidig har mine forældre fået den idé, at anden da skal steges dagen før, for så sparer man den tid på selve juleaftensdag.. for at være helt ærlig, så er jeg lidt skeptisk. jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om tanken, om en and, der ikke er nystegt, men blot varmet. hm.
her til aften var jeg sammen med min mors familie, ligesom vi plejer hver lille-juleaften. og igen fik jeg lige vist mine utrolig dårlige evner, når det kommer til pakkespil. det er altså bare ikke min ting!
nu venter jeg bare på, at det bliver imorgen, så vores gæster kommer. jeg mangler stadig at pakke 2 gaver ind, de til mine forældre, og min lillebrors. typisk mig..
hm. nu vil jeg gå igang med et lille hemmeligt projekt. jeg kan sige så meget, at det er et brev, til en speciel person..

jeg skal nok vise jer et billede imorgen, af verdens flotteste juletræ. det står nemlig nedenunder, i vores stue!

god jul, om 6 min (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: