torsdag den 30. december 2010

H&M FTW!

5 tegn på at du handler for meget i H&M:

  1. dit H&M kort er allerede ved at være slidt, selvom du kun har haft det i lidt over et halvt år.
  2. du ved altid, hvilke varer der ligger på hylderne, i din by's H&M butik.
  3. du kan genkende alt det tøj, der er på udsalg, og ved hvilket materiale de forskellige ting er lavet af.
  4. du enten ejer, eller har allerede prøvet alt det tøj, du godt kan lide, som er på udsalg.
  5. du har så mange H&M poser, at du altid har dine ting i en H&M pose, og bruger resten som skraldeposer.
jeg kan da slet ikke nikke genkendende til alle 5 tegn. det passer da slet ikke perfekt på mig! nej da. overhovedet ikke! eller noget..

3 kommentarer:

  1. Nu spørger jeg rigtig dumt: Hvad betyder FTW? Jeg har set det så mange steder, men jeg har bare ingen anelse om, hvad fan*** det betyder! Haha...

    SvarSlet
  2. Det passer slet heller ikke til mig! Ingen H&M i byen, så jeg ved hvad der er på alle hylderne i de to H&M'er i byerne ved siden af min. Haha xD
    --
    Hvor genialt! Nu når du siger det, kommer jeg automatisk også til at tænke på dig, når jeg siger det xD Genialt! Ved egentlig ikke hvad det betyder, det har sikkert ingen betydnig.

    SvarSlet
  3. Millarikke:
    ftw betyder "for the win"! ;D

    Lejla D.:
    haha, måske er det også kun mig, der er en H&M-freak?

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: