onsdag den 1. december 2010

ferie, kom glad!

hej venner!
som I kan se, er der kommet nyt layout idag.. det er meningen, at det skal være årets julelayout, men det er ikke helt færdigt endnu. desværre, så har jeg ikke rigtig tid til at få det rettet ind, og lavet det som jeg gerne vil have det, i øjeblikket, for der er virkelig meget andet der skal gøres. det kommer forhåbentlig inden 24. december! (;
hm. jeg tænkte, at jeg ville gøre noget lidt specielt her i december, så jeg har tænkt mig, at få nogle af mine gode venner til at skrive nogle "gæsteindlæg", som jeg så vil poste herinde. de må helt selv bestemme hvad det skal handle om. jeg tror virkelig, at det bliver super, så vent på det første indlæg!! (;

nu har jeg skrevet så meget om, at jeg har travlt for tiden, så tænkte, at jeg ville give jer en ugeplan. det er vidst ved at være lang tid siden, I har fået sådan én! :

torsdag: træning, intertekstualitet; analyse af tekst til fredag. fundet ud af noget med fysioterapeut-samtale.
fredag: skal senest have fundet ud af noget med fys. til OSO. engelsk-stil. materiale til OSO.
lørdag: se lillebror spille fodbold. ned på den kreative skole om eftermiddagen. pigerne kommer om aftenen.
søndag: træning. OSO.
mandag: OSO. ud og spise/bowle med kontakt-gruppen.
tirsdag: OSO. træning.
onsdag: OSO.
torsdag: OSO. træning.

jeg synes mit liv er pretty deprimerende for tiden. lektier, opgaver og alt det andet skole-halløj, stop jer selv, jeg har brug for ferie!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: