mandag den 27. december 2010

farvel julemad!

hey you! så er julen ovre.. jeg har været til familie-julehygge-ting idag, og det var heldigvis den sidste! ad, hvor er jeg dog træt af fed tung julemad.. den næste måned skal jeg bare spise en masse lækkert salat, suppe, fisk, kylling, pasta, tærte og så fiske- og mexikansk lasagne.. dejlig let mad.. mums!!
jeg tænkte, at jeg lige ville give jer juleaften, on a stick (det er kun mig der kan se det sjove i den, så i behøver ikke forsøge!)..
som sagt, så tror jeg, at vi er indehavere af det største juletræ.. det er i hvert fald stort! vi plejer aldrig at have sådan et stort træ, og da vi hentede det, virkede det slet ikke så stort?!
juleaftens outfit, som jeg lovede jer. alt var genbrug, men jeg kan fortælle, at kjolen er fra H&M, cardigan'en fra only, og bæltet fra pieces.!
(ja, mit hår var stadig under opbygning!)
det færdige resultat.. jeg er egentlig ret glad for det?
så kan jeg forresten fortælle jer, at det her bliver de sidste billeder, i så dårlig kvalitet. hvorfor, finder i ud af, når i læser, hvad jeg har fået i julegave! (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: