lørdag den 27. november 2010

shame on me!

åh, venner.. jeg har syndet igen :(
kender i til det, når gamle mennesker bliver så gamle, at de ikke selv kan holde styr på deres penge? så kan de få andre (ofte folk fra deres familie, f.eks. deres børn) til at holde pengene.. det er vidst lidt ligesom en fuldmagt. nu har jeg ikke nogen børn, men, en eller anden bliver simpelthen nødt til at stoppe mit forbrug. man kan altså ikke købe ting, når man ingen penge har, det går altså bare ikke.. ¨NANNA, STOP DIG SELV!!!!

hm, ellers, så har vi faktisk hentet juletræ idag. vi henter altid juletræ omkring 1. søndag i advent, og så har vi det stående ude på vores terasse hele december med lys på. det er så hyggeligt! nu er det ved at være rigtig jul.
jeg kan faktisk også se en ende på lektierne efterhånden. nu kommer OSo (obligatorisk selvvalgt opgave) om en uges tid, og så er vi sørme på den igen. hold da op, jeg elsker mit liv..

har i også fået sne, derude bag skærmene? det har vi i hvert fald her i Frede.. det er godt nok kun 5 cm, men det er da stadig sne. så må det gerne bare fortsætte, indtil på mandag, og i næste uge, så busserne ikke kører. det betyder nemlig minus skole til miiiiig! jeg er faktisk en af de unge mennesker, der godt kan lide sne. især når det kommer i december. okay, sidste år gik det lidt over gevind, men jeg synes ikke at det er rigtig vinter, hvis der ikke har været sne..

jeg håber, at i ellers har det godt allesammen, og at i kan holde jer varme. min mor er ved at strikke et nyt halstørklæde i uld til mig, så jeg går bare og venter på at det bliver færdig. smider selvfølgelig et billede herind, sammen med mit ny-bestilte make-up fra ELF, når det kommer. yay!


forresten, så kan jeg ikke finde mit kort til fitness-centeret.. jeg har en eller aden forfærdelig fornemmelse af, at jeg har glemt derude i onsdags, da jeg var til holdtræning. torsdag måtte jeg nemlig snyde mig ind (shh!) men jeg troede bare at det lå herhjemme. indtil videre har jeg ikke fundet det. pis altså. hvis jeg ikke finder det imorgen, så har jeg kun været afsted 2 gange i denne uge, plus 1 gang holdtræning. mit mål var 3 gange, og så holdtræning oveni.. shame on me!

- Nanna, (ja, hende den fattige..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: