tirsdag den 23. november 2010

let it snow. eller noget..

hej venner!
ja, vi fik også sne idag.. altså, jeg har faktisk ikke noget imod sne, jeg elsker sne, det er bare ikke fedt, når det ikke bliver liggende, så enkelt er det. og, sneen i Fredericia, den blev ikke liggende. heller ikke selvom det sneede meget. desværre.. det blev bare til vand. jeg havde ellers, da jeg kiggede ud af vinduet i morges allerede set for mig, hvordan busserne ikke kunne køre, og jeg derfor ikke kunne komme i skole, men nej, sådan skulle det ikke gå. det eneste positive var da, at jeg først skulle møde kl.12.45. derfor måtte jeg begive mig ud i sneen, som ikke blev liggende, tage ud til skolen og have halvanden times undervisning, hvorefter jeg stod og ventede i en halv time på bussen for at komme til banegården. nu plejer jeg jo så at skynde mig over i en anden bus, men nej, idag skulle jeg jo holde mit løfte ved lige, så jeg måtte gå turen til træningscenteret, og tilbage til banegården igen efter træning. ad! det er utrolig, at det kan lykkedes for mig, at blive våd samtlige gange, men det skete altså.. jeg var noget brugt da jeg kom hjem for et par timer siden!
mh, nu skal jeg heldigvis snart hoppe langt ned under dynen, og gøre klar til en ny dag imorgen. jeg har en lang dag imorgen, men heldigvis har vi både kreativ-timer og kontaktgruppemøde.. jeg har hørt en lille fugl synge om, at Ida-pigen skulle bage kage. mums! hun er forresten blevet klippet, og har fået det fedeste hår! jeg tager lige et billede, og lægger ind, hvis jeg altså må..

forresten, så ved jeg godt, at jeg ikke er blevet færdig med min blog-challenge, jeg er bare gået i stå.. jeg skulle vise  jer en samling, men jeg kan ikke rigtig finde noget, jeg samler på.. jeg må lige tænke lidt mere over det.

jeg håber, at I haft en god dag idag, forhåbentlig med en masse dejlig sne.. det eneste dårlige ved sne må være, at det ikke samarbejder så godt med makeup og stylet hår.. men hva', det lærer jeg ved at leve med? (;

- Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: