fredag den 12. november 2010

for real?

det har faktisk været en lidt hård dag idag..
jeg var i skole idag, og det var virkelig rart at få set menneskerne igen, selvom der var en del syge. selvom jeg var afsted idag, så kan jeg alligevel mærke, at min halsbetændelse ikke er helt væk endnu, men jeg regner med, at jeg er stort set rask imorgen. jeg håber i hvert fald.
så havde jeg min første time idag, med undervisning på gymnasie-niveau. det var rigtig spændende, og jeg er sikker på, at det bliver rigtig spændende, når vi kommer længere ind i det. samtidig blev der lige smidt en bunke lektier efter os, og så blev vores OSO lige rykket tættere på, så der er faktisk kun 3 uger til nu. jeg er stadig i tvivl om hvad jeg skal skrive om..
jeg er nemlig blevet i tvivl om, hvad jeg vil nu, efter jeg er færdig med gymnasiet.. vil jeg egentlig hellere være fysioterapeut? og, hvis jeg vil det, vil jeg så hellere på en anden linie på gymnasiet næste år? vil jeg så hellere på den linie med idræt, matematik og biologi, der fokuserer på kroppen? det er et skidt tidspunkt at blive i tvivl på? hvad skal jeg vælge.. hvad vil jeg egentlig? reality begins..

- Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: