fredag den 5. november 2010

dag 18; den sidste film jeg så..

oh god, idag skal jeg nævne den sidste film jeg så, fandt jeg lige ud af..
well, den sidste film jeg så var Starstruck. ja, den på Disney Channel.. hm, ja:

 "Hej, jeg hedder Nanna og bruger en del af min aften på at se Starstruck på Disney Channel.."

jeg er, well, lad os bare sige, en smule afhængig.. altså, af Disney Channel, ikke Starstruck.. den var jo bare den der blev sendt.. jeg kan altså bedst lide Phineas og Ferb. Men, det er mest fordi Perry er med. han er ret sej!



p.s. nogen der ved, hvor man køber den der trøje?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: