mandag den 11. oktober 2010

merci hansi!

jeg er slet ikke kommet videre fra mit møde med Hans Lindberg. det er slet ikke gået op for mig endnu, at jeg rent faktisk har mødt ham. at jeg rent faktisk har mødt den person, der inspirerer mig så meget. Hans liv, detg han har opnået, det er virkelig en stor inspirationskilde for mig, og det får mig til at huske på, at jeg skal kæmpe, for så skal mine drømme nok gå i opfyldelse. ligesom, det i tidernes morgen helt sikkert har været hans drøm, at være blandt de bedste håndboldspillere i verden. og se hvor han er nu..!

men, idag var jeg altså nede at købe rammer til både min autograf og mit billede af ham og mig, som gerne skulle komme med posten en af de næste par dage. så kan jeg få lavet en rigtig Hamburg og Hans Lindberg væg. jeg skal nok smide nogle billeder ind, når den er færdig (:

hm. idag havde jeg faktisk en ret dejlig dag, med 4 nemme krea-timer, og så lige en tur på den engelske, med nogle dejlige mennesker og spise nachos.. mmh!!

peace out people!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: