lørdag den 23. oktober 2010

dag 9/10; stolthed fra sidste måned + ædelse!

hm. idag bliver 2 dage igen slået sammen, da jeg simpelthen ikke havde tid igår..
på dag 9 skulle jeg nævne noget, jeg var stolt af, fra sidste måned. jeg tænkte faktisk rigtig meget over det, og jeg ved ikke rigtig, om det virker lidt mærkeligt, det her, men jeg er faktisk ret stolt af, at jeg har fik lavet min allerførste rapport og nogensinde, og fik 10! (det var faktisk en 'fysik og kemi' rapport, tro det, eller lad vær'!?) så, ja, det 10 tal, det er jeg ret stolt af!

på dagen idag, (dag 10), der skulle jeg nævne en madvare, jeg ikke kunne leve uden. den var ret nem. mandler. jeg elsker mandler. ejg er afhængig af mandler. jeg spiser alt for mange mandler. mandler er faktisk ret dyre! men, de er altså bare super lækre.. mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: