fredag den 22. oktober 2010

dag 8; gøremål for denne måned

hm. idag, der skal jeg så nævne denne måneds gøremål og forklarer dem.. her kommer de så:
  • træne 3 gange om ugen; fordi jeg slet ikke får trænet så meget som jeg burde!
  • få snakket med min chef om at få nogle weekend-vagter igen; fordi jeg har brug for penge, og mit ben er ved at være klar til det.
  • få aftalt det hele, så jeg kan komme igang med mit nye job, hvor jeg skal hjælpe 2 drenge med lektier; fordi en Iphone 4 ikke er helt billig!
  • klippes og farves: jeg trænger, big time!
  • blive bedre til at se min bedste veninde; fordi hun er blevet lidt forsømt det sidste stykke tid.
  • få skrevet den klage til skadestuen og lægen færdig; fordi jeg bliver ved med at glemme at få det gjort.
  • komme ordentlig tid i seng: fordi min lærer sikkert ikke er så glad for, at jeg bruger stilletimerne til at sove i, i stedet for at læse i min utrolig kedelige bog, som jeg allerede har læst en gang..

forresten, så har jeg fået min telefon igen! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: