torsdag den 28. oktober 2010

dag 15; 10 sange

idag skal jeg så nævne de 10 første sange på min ipod, når den shuffler.. her kommer de:
Cheryl Cole - Parachute
Ashlee Simpson - Bittersweet World
New Kids On The Block - Summertime
Panic! At The Disco - Nine In The Afternoon
Robbie Williams - Sin Sin Sin
Katy Perry - California Girls
Taylor Swift - Tell Me Why
Lady Gaga - Pokerface
Kerli - Tea Party
Adele - Chasing Pavements


hm. ret spøjst, at jeg faktisk aldrig rigtig høre de sange.. (jeg har for meget musik på min ipod!)






imorgen skal I have et billede af mig, og der var I sørme heldige, for jeg har nemlig været ved frisøren idag, og blive klippet og få farvet hår.. lucky you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: