tirsdag den 26. oktober 2010

dag 13.

øhm, idag skal jeg nævne mit celebrity crush.. tja, det burde efterhånden være gået op for jer, at jeg er ret så vild med Hans Lindberg, og der er faktisk en etiket, der kun omhandler ham, så der kan I helt sikkert læse meget mere om ham.
nu kunne jeg også nævne Taylor Lautner, men ham har jeg vidst også nævnt før, da jeg, ligesom tonsvis af andre teenage-piger, synes han er ret lækker..
derfor, så vælger jeg en helt tredje.. her er mit celebrity crush:



C H A D   M I C H A E L   M U R R A Y ! ! !   M U U U M S ! ! !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: