onsdag den 15. september 2010

nye tider for mig og for bloggen.

jeg har i lang tid gået og overvejet, hvad jeg egentlig ville have ud af min blog. hvorfor jeg egentlig blogger. i løbet af de sidste tre måneder, har jeg virkelig gået og leget en del med forskellige tanker omkring hvad bloggen skulle indeholde, og hvordan den skulle se ud. for første gang i lang tid, så føler jeg faktisk, at jeg endelig er faldet til ro. jeg har fået lidt mere ro på mit eget liv, og er faldet rigtig godt til, på min nye skole. jeg har fået en masse dejlige venner og veninder, og er blevet en del gladere. det er en rigtig dejlig følelse, og det har også gjort, at jeg ikke har samme behov for, konstant at finde ud af, hvem jeg er herinde på bloggen. jeg er kun 16 år, og har kun haft denne blog i et år, så det er klart, at min blog kommer til at vokse og udvikle sig sammen med mig. når jeg læser de indlæg, jeg udgav for et halvt år siden, så føler jeg mig en del mere moden, både i mit sprog, i mine tanker og i min måde at udtrykke mig på. jeg har lært, at det er okay ikke at have lyst til at blogge, og at man ikke behøver opdatere og smide nye indlæg herinde flere gange om dagen, "bare fordi man skal".. det bliver jo bare trættende i længden. en anden grund kan også være, at jeg også som person er blevet meget mere moden. det jeg har været igennem det sidste år, har modnet mig utrolig meget, og jeg er stolt af mig selv, når jeg tænker på, hvordan jeg har tacklet det, for jeg ved, at jeg har tacklet det bedre end de fleste ville have kunne gøre. jeg er blevet mere voksen, man samtidig også mere ung, for jeg ved nu, at det er okay ikke at kunne klare alt, og det er okay at bede om hjælp. det har været en svær én..

det jeg prøver at sige er nok bare, at jeg har lært en masse om mig selv det sidste år, og at jeg endelig er faldet til ro herinde, og føler mig godt tilpas. jeg føler ikke, at jeg længere behøver at gemme mine følelser væk, og kun skrive om det man kan se, for jeg ved nu, at alle har dårlige dage, men det er kun de stærke mennesker, der er modige nok til at dele det med andre. jeg vil være en af de stærke og modige mennesker, og dele det med jer, for I har jo også dårlige dage og perioder - ligesom mig (;

- Nanna.

2 kommentarer:

  1. Nu ved jeg ikke helt, hvad du har været igennem, men det lyder spændende. Rigtig godt skrevet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt, at hører, at du har det godt :D

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: