tirsdag den 7. september 2010

hello world.

som I sikkert har set, så har jeg ikke været så aktiv herinde, det sidste stykke tid, men der har simpelthen bare være så travlt i mit liv med skole, nye venner og styrketræning. og det er endda først nu, at lektierne begynder at komme.. det glæder jeg mig da slet ikke til!
men altså, idag skal jeg først møde kl.10.45, desværre skal jeg bruge en hel time med bussen, for at komme ud til skolen. heldigivs er det en nem dag idag, med et par timers musik, og et par timers fysik og kemi. det er lige til at klare.


jeg håber, at I andre også får en god dag idag! (;
- Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: