onsdag den 11. august 2010

hvorfor. hvorfor. hvorfor. ?

hvorfor? hvorfor er jeg dog kommet i 10F, når jeg så meget hellere ville have været i 10G?! det er altså bare ikke fair, nej det er ej. heldigvis har jeg en del gode overtagelsestricks i ærmet, og med min stædighed skal jeg nok få det, som jeg vil have det.
i det hele taget, var det bare en mærkelig dag idag. sådan, at starte på en ny skole. et helt nyt miljø, nye mennesker og nye lærere. hm, men, når jeg så tænker på, at jeg kunne have haft min første dag på gymnasiet idag, er jeg faktisk ret glad for, at jeg valgte 1oende i stedet. for tanken om gym, den er altså ret skræmmende! nu har jeg i det mindste et helt år til at vænne mig til det, for det kommer jo på et tidspunkt. om et år helt præcist. så kan jeg vidst ikke udsætte det mere.
lige nu er min største bekymring dog, at jeg ved, at jeg skal sætte mit vækkeur til kl. 6.00 imorgen, så jeg kan nå bussen kl. 7.23, det er altså ikke fedt! især ikke, når man er vant til, at have 2 minutter til skole.. hvem der dog bare kunne cykle, gud hvor ville det gøre hele min hverdag nemmere (OG BILLIGERE!!!!!) jeg har faktisk slet ikke råd til alle de buskort, nu hvor jeg ikke arbejder og ikke har arbejdet de sidste par måneder. jeg bliver nødt til at grave nogle penge frem et eller andet sted, indtil jeg kan begynde at arbejde igen. desværre har mit ben bestemt sig for, at arbejde, det er ikke godt, så jeg bliver nødt til at vente lidt endnu.


nu vil jeg lige lægge mit muse album over på min ipod, og så smutte i seng. jeg er bliver så træt af al den penicillin! i får lige et gammelt outfit, som i kan kigge lidt på imens (;


privatfoto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: