onsdag den 28. juli 2010

jeg tænker bare.. HVAD? SCOOTERE!?


hm. der er altså noget jeg længe har undret mig over.. når man opretter/skriver et nyt indlæg, er det muligt at vælge etiketter. det ved i sikkert allerede. men ja, når man skal vælge disse etiketter, er der sørme foreslået 3 ord, bare for at hjælpe én lidt på vej. jeg synes egentlig at det var ret flinkt af folkene bag, faktisk utrolig venligt af dem. de 3 fantastiske hjælpeord vi får serveret er; scootere, ferie og efterår...
WHAT THE FUCK??
jeg forstår idéen med at vælge et ord som ferie, eller efterår, men scootere?? nu har jeg været herinde over 1 år, og tro mig, jeg har kigget på mange blogs, men det er altså endnu ikke lykkes mig at finde en blog, der har etiketten "scootere"? når jeg tænker på det, forestiller jeg mig bare, hvordan en eller anden semi-gangstá' (i ved, dem der, der tror, at de er ret så seje, men deres forsøg på at være seje bare gør dem endnu mere forfærdelige at se på) har fyldt en hel blog ud med billeder af sin scooter, og hver eneste indlæg handler om, hvordan han har været ude og 'cruizé i Nørré Snedé, bby<3'
hm. måske er det også bare fordi, at jeg ikke kan lide scootere? jeg synes for det meste, at det er nedern gangster-typer der ejer scootere (læs; for det meste, dvs. der findes undtagelser!) som mødes og skiller dem ad. (ja, det er virkelig det de gør?!) jeg har aldrig nogensinde forstået hvad der dog er så spændende indeni i sådan en forvokset puch maxi, til at den er værd at skille ad.
samtidig synes jeg heller ikke, at de er særlig behagelige at sidde bagpå. jeg bryder mig faktisk OVERHOVEDET IKKE om det..
selvom jeg er fyldt 16 år, og jeg faktisk sagtens kunne tage knallertkørekort, så er det slet ikke noget der tiltrækker mig. jeg har min cykel, og den har jeg det altså rigtig godt med! det kan godt være, at en scooter er hurtigere, og alt muligt, men så fantastisk er den altså heller ikke!
helt seriøst, den er grim, stor, klodset, larmende, dyr og så giver den ingen motion. det er altså et no-go for mig!! hvis jeg nogensinde skulle eje én, så skulle det dog være en Puch Maxi! den er egentlig okay, på sin egen, forfærdelige måde!

konklusion: scootere er, ifølge mig, stærkt overvurderet!

hvordan har du det med scootere??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: