fredag den 30. juli 2010

flight 93.

org, en af mine yndlingsfilm er lige gået igang på tv3. Flight 93 hedder den. Hvis I ikke kender den, kan jeg fortælle jer, at den handler om 1 af de tre fly, der blev kapret 11. september 2001. Flight 93, er det af flyene, der skulle have ramt Det Hvide Hus. Jeg vil ikke afsløre mere, udover, at det er en fantastisk film. Jeg har lige set scenen med en af kvinderne, der er ombord på flyet. Den gravide kvinde ringer til sin kæreste fra gaten og fortæller, at hun har taget et tidligere fly. Jeg får sådan en mærkelig følelse, hver gang jeg ser den scene, for jeg ønsker altid, at scenen slet ikke er med i filmen. Jeg ønsker altid, at hun ikke har taget et tidligere fly, men i stedet blot holder sig til sin gamle flyafgang. Så ville hun og babyen ikke have mistet livet.
Der er også en scene, hvor en passager ringer hjem, men kæresten hører ikke telefonen, da kæresten er i bad. Jeg ønsker altid, at kæresten lige har ventet 5 minutter med badet, så passageren kan nå og sige farvel. Men det sker desværre aldrig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: