tirsdag den 15. juni 2010

så er det imorgen. operation. kl. 12.15. og gud, hvor er jeg da nervøs. jeg har læst papirerne fra sygehuset igennem 1000 gange, og alligevel, er jeg hele tiden sikker på, at jeg har glemt at gøre et eller andet. men nej, jeg vidst husket det hele; 2 panodiler her til aften: tjek! natmad: tjek!
ja, så er der ikke andet at gøre end at stille mit vækkeur til kl. o5.45 imorgen tidlig, hvor jeg skal op og have morgenmad. så smutter jeg lige i seng igen, og tager et par timer mere, før jeg står op, går i bad, fjerner øreringe og neglelak, og finder noget behageligt tøj. samtidig står der i papirerne, at det er en god idé, at tage en bog med, så den skal jeg også lige have fundet. det bliver nok noget nemt, noget jeg har læst før, for jeg sikkert alt for nervøs til at læse så meget. det er sjovt, for det er faktisk ikke selve operationen, jeg er nervøs for. det er mere selve nakosen. hvordan er det mon, sådan at skulle falde i søvn, og så pludselig vågne igen? uh. men, så ved jeg i det mindste hvordan det er, når jeg om et par måneder skal have ordnet det andet ben..

nu tror jeg vidst jeg vil smutte i seng venner, så jeg er klar til noget morgenmad, imorgen tidlig. det laver jo ikke sig selv. det kan godt være, at jeg får tid til en hurtig blog i morgen tidlig, men jeg kan simpelthen ikke love jer noget. det kommer helt an på, hvordan jeg har det. i nat, vil jeg forsøge at drømme om mit stjerneskuds-ønske. ikke fordi det er særlig smart, men simpelthen fordi jeg har lyst til det, ja!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: