tirsdag den 8. juni 2010

for at være helt ærlig.. så er jeg ved at være en smule træt af alt den eksamenslæsning. been there, done that, og nej, det var da overhovedet ikke noget for mig. derfor kan jeg konkludere; jeg kan bare ikke lide eksamen. jeg kan ikke lide idéen med, at man kalder det noget, når det i virkeligheden er noget andet. L Æ S E F E R I E... jeg har mærket den første det af ordet, men sku ikke rigtig den sidste. nu er det nok også fordi, at alle mine eksamner har ligget i starten af læse"ferien".. jeg ville meget hellere gå i skole en uge ekstra. men, nu har jeg da prøvet det. det er jo heller ikke fordi at jeg slet ikke får ferie. for det gør jeg da. på torsdag er det hele jo slut, men vi har jo først dimission den 22. juni. dvs. først rigtig ferie den 22. juni. og det er da også meget dejligt med 10 dages ferie, og bla bla bla. nu er det jo bare sådan, at jeg om en uge altså skal opereres hvilket betyder at de næste 4 uger skal tilbringes på krykker, med så lidt bevægelse som muligt. altså, ingen fitness?!?! (men lad os nu se, måske kan jeg alligevel snyde mig til en smule?) så mens alle de andre fester på stranden, og cykler rundt og nyder friheden sidder jeg bare derhjemme, med benet opad. lort altså. hm. jeg må faktisk hellere lige få snakket med de andre, om det bliver til noget med den strandfest på torsdag? ligesom for at fejre, at det er sidste gang jeg kan hoppe rundt og te mig tosset i det næste lange stykke tid. for ejg får jo nok ikke så meget ud af festen den 22. efter dimissionen. jeg har på fornemmelsen, at alkohol og krykker ikke er en god blanding!
jeg har forresten ikke rigtig fået lavet noget engelsk idag. (NANNA!?!?!?!?!?!) til gengæld havde jeg sidste dag på arbejde idag, det var sku lidt underligt. som kommer jeg først tilbage til august..

nu tror jeg vidst nattøjet og dynen kalder. jeg har allerede taget mig en lille lur her i aften, efter arbejde. det blev jeg nødt til, efter jeg opdagede den chokerende nyhed: de sender ikke true blood mere?!? øv altså!
så står den på fitness i morgen tidlig, det bliver vidst en hård én!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: