onsdag den 16. juni 2010

at komme hjem fra sygehuset.

hej venner. så er jeg hjemme igen. eller, det har jeg været i et stykke tid efterhånden. kom fra operationsstuen til opvågning ved halv 3 tiden, og så kørte jeg fra horsens sygehus omkring halv 5. jeg er stadig lidt sløv efter narkosen, og alt det smertestillende, men det går. nu ligger jeg bare her, i mine forældres soveværelse. de soveværelse i stueetagen, mens jeg har værelse på 1. sal. jeg kan ikke holde alle de trapper ud, med krykker og det, så nu er jeg altså flyttet herind. i hvert fald for en stund. jeg er ret sikker på, at jeg ikke kommer til at sove så meget i nat, med de smerter, men jeg vil da forsøge. jeg kan ikke helt forstå, at de kun har skåret mig op 4 steder, for det føles som om, de har savet mit ben af, og sat det på igen. AV, siger jeg bare!!
nu vil jeg lige skrive færdig her, og så vil jeg gå igang med ulrik wilbeks selvbiografi; tro på dig selv. hvis jeg da ikke er for svimmel. så bliver det nok bare noget fjernsyn i stedet (;

operationen gik forresten godt! så mangler jeg bare at få ordnet højre ben.







(og ja, jeg ved, at jeg denne gang har lavet overskrift. det er noget nyt, som jeg vidst burde gøre noget mere!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: