torsdag den 24. juni 2010

at gemme ja-hatten væk, sammen med klap-hatten!

buhu.
der er i det hele taget ikke meget at være glad for idag.
det går meget værre med mit ben, jeg føler faktisk, at jeg er gået flere dage tilbage.
- jeg ringer derfor til min læge, som selvfølgelig ikke ringer tilbage.
danmark tabte. behøver jeg sige mere?
jeg savner en rigtig god ven. så kontakt mig dog?!
jeg kan ikke engang gå i bad uden hjælp, og derfor kommer jeg ikke i bad før imorgen eftermiddag.
supernatural kommer monster sent.
en veninde og jeg havde regnet med at komme i samme klasse efter sommerferien, men selvfølgelig er hun kommet i parallelklassen.
jeg mangler at få opereret endnu et ben.
jeg keder mig.
jeg kan ikke få bestilt biografbilletter, fordi min bedste veninde ikke kan bestemme sig.
buhu.



ja, jeg føler faktisk at jeg behøver sige mere om danmarks spil alligevel.. (undskyld sproget, på forhånd)

sådan en folk forfærdelige mennesker. hvad fanden har de gang i!? "jamen, det var tomas sørensens skyld, at de der bolde gik ind, og bla. bla. bla.". gu' var det da røv!!!? ja, måske havde han også en del af skylden, men hvis nu muren evt. prøvede at lette, bar en smule fra jorden i st4edet for at stå og kigge på bolden, der lige så elegant svæver 10 cm. over deres hoveder, så kunne det jo være, at de rent faktisk kunne ramme den... og
og jon dahl.. for helvede da. ja, tillykke med at du slog rekorden for mål, og bla. bla. bla, men jeg har da ikke set et dårligere straffespark længe. ja, det kan sku godt være at du scorede, men måske skulle du prøve bare at sætte bolden lidt længere ud i hjørnerne, i stedet for at sætte den i midten. for ved du hvad jon? SUPRISE, det er sørme der målmanden står.. og så får du en fibersprængning samtidig, lille ven da. faldt du over rollatoren på vej ind mod bolden? eller er det simpelthen så lang tid siden, at du faktisk har ramt en bold, at din fod slet ikke er stærk nok til sådan et spark? og så scorer du, flot, men hvad belv der af jublen?? nej nej, alle løber tilbage med hængende hoveder. prøv nu lige at høre der, det kan sku godt være at i er bagud, og at i er færdige med VM, men man mangler fandme gejst, hvis man ikke engang kan juble efter et mål. om det så stod 20-0 til japan allerede.
jeg synes at hele danmarks spil var forfærdeligt i aften. på nær de første 10 min. det var akkurat samme spil som i sidste kamp, og i har trods alt haft fire dage til at rette op på det. ved håndboldslutrunder spiller man hver dag, nogengange kun med 16 timers mellemrum. så har man måske en enkelt hviledag om ugen, men det plejer og være nok til tid at få styr på spillet.
men tillykke til japan. i spillede en fantastisk kamp, og i havde helt klart fortjent at vinde.
- og det siger jeg altså ikke bare fordi, at ham Honda, der, han var ret hot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: