onsdag den 5. maj 2010

5. maj.

hej alle (;

så er sidste eksamen overstået. nøj, hvor dejligt!! og så er det jo super fedt, at kunne slutte af med det, man er aller bedst til ;D
da jeg fik fri, tog jeg til fitness ( det lyder altså pænt mærkeligt, det der.. "at tage til fitness"? kan man overhovedet sige det??) og så lige en smut ned i byen, og tjekke den nye føtex ud. (yes, hvis du lagde mærke til hende pigen, der morede sig meget ved selvbetjeningskassen, så kan jeg fortælle dig, at det var mig! men helt ærligt, det var da mega fedt?? man skulle bare stikke sedlerne ind i det der hul, og så sugede den dem ind!?!? :O ja, undskyld jeg bor i provinsen, men herude har vi altså ikke sådan noget fancy stuff!) hm. så tog jeg hjem, og tjekkede bustider til i aften. endnu en dårlig til ved at bo i sådan en lille by her. busserne kører kun 1 gang i timen efter 18, og det passer aldrig ind i mine planer. gud, hvor jeg dog glæder mig, til jeg kan cykle igen!! så tog jeg lige med ud og hentede min mor, og nu laver jeg "lektier".. (sorry, men det er altså en fantastisk undskyldning?) om lidt står den på en tur i hallen med nogle fantastiske veninder. håber lidt på at kunne få et lift, så jeg er fri for den lortebus. jeg bliver snart fattig.. :O

- og, så har jeg stadig ikke fundet mit tøj til sidste skoledag. hverken til om aftenen, eller om dagen. jeg må bare blive ved med at lede efter den hawaii-skjorte..

-nannafinch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: