søndag den 16. maj 2010

16. maj.

let the picture speak; things that makes me happy:

mine gode gamle nike-sko. de er altså bare super dejlige at gå i!

hans lindberg. behøver jeg sige mere?

mit værelse. mit helt eget sted. jeg elsker det. både når det er vildt rodet, eller når det er helt rent og pænt. men også, når det er som det er her. sådan, midt imellem.. (der er mere rod, i fik bare det pæneste hjørne ;D)

hamburgs håndboldhold, som hans lindberg spiller for. dem er jeg stor fan af. jeg købte flaget, da jeg var nede og se dem spille i efteråret. det var rigtig rigtig stort.

min super dejlige ipod nano med video. (indrømmet; jeg har aldrig brugt video-delen, og ved ikke rigtig hvornår jeg vil få brug for den) jeg fik den af mine forældre i julegave, og bruger den hver eneste dag. både på vej i skole, og når jeg træner. og så er den jo lilla, min yndlingsfarve (;

- nannafinch

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: